Dla właścicieli

ApartHost – najlepsze apartamenty w Zakopanem i Kościelisku.

Dla własciieli

Doskonale znamy rynek turystyczny w Zakopanem, i Kościelisku. Od 10 lat specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu apartamentami. Pozyskiwanie klientów to nasze pasja i chyba właśnie dlatego jesteśmy w tym tak skuteczni. Przekonaj się, jak szybko Twój apartament w naszych rękach zamieni się w żyłę złota.


Czy wiesz, że…

Jak wynika z analizy badań ruchy turystycznego, zmienia się model wypoczynku. Choć na Podhalu niemal połowa pobytów trwa od 4 do 7 dni, coraz bardziej popularne stają się pobyty 2-3 dniowe. W zależności od pory roku w ciągu tygodnia Twój apartament może więc zostać wynajęty dwa, a nawet trzy razy. Dzięki naszej opiece zawsze będzie gotowy na przyjęcie nowych gości.


Zoptymalizujemy cenę

Na bieżąco optymalizujemy cenę wynajmu Twojego apartamentu. Bierzemy pod uwagę m.in. takie zmienne jak obłożenie, sezon, działania konkurencji, tendencje rynkowe a nawet prognozy pogody. Zawsze przyświeca nam zasada maksymalizacji zysków.


Przygotujemy apartament na przyjęcie gości 

Dbamy o czystość i stan techniczny Twojego apartamentu. Zapewniamy zestaw kosmetyków w łazience, kuchenne środki czystości, uzupełniamy też artykuły pierwszej potrzeby, np. herbatę. Na gości będzie czeka czysta, pachnąca pościel i ręczniki. Gwarantujemy hotelowy standard czystości.

Doskonały pomysł na Twój biznes

Zapewnimy opiekę rezydenta

Wiemy, o co pytają goście, przyjeżdżający do Twojego apartamentu i co jest dla nich ważne podczas pobytu. Dlatego nasz rezydent, oprócz przyjęcia i pożegnania gości, służy potrzebnymi informacjami i pomocą. A jeśli zdarzy się nieprzewidziana sytuacja, jest pod telefonem niemal przez całą dobę.


Posprzątamy i naprawimy

Po odebraniu kluczy od gości, posprzątamy apartament. W utrzymaniu perfekcyjnej czystości pomaga szczegółowa lista kontrolna. Jeśli zdarzą się drobne usterki od spalonej żarówki po obluzowaną klamkę, zajmie się nimi nasza ekipa techniczna.


Zapytamy gości, jak oceniają pobyt

Wszystkich gości, którzy zarezerwują pobyt za pośrednictwem naszego systemu rezerwacyjnego, prosimy o opinie. Możesz je przeczytać na naszym portalu bezpośrednio pod opisem Twojego apartamentu.


Pokażemy Twój apartament z najlepszej strony

Jeśli zdecydujesz się na współpracę, przygotujemy profesjonalną sesję zdjęciową oraz opis apartamentu na nasz portal rezerwacyjny. Podkreślimy te aspekty, na które klienci najczęściej zwracają uwagę przy wyborze miejsca na pobytu.


10 000

PLN przychodu miesięcznie

90

zadowolonych klientów

350 000

odwiedzin miesięcznie

Zarzucimy sieci

Dotarcie do potencjalnego gościa jeszcze nigdy nie było tak proste i trudne zarazem. Dlatego do promocji Twojego apartamentu wykorzystujemy różnorodne kanały. Współpracujemy ze specjalistami od reklamy i pozycjonowania w sieci i w mediach społecznościowych, wykorzystujemy marketing bezpośredni. Na bieżąco analizujemy, które metody najlepiej sprawdzają się w przypadku Twojego apartamentu.


Dotrzemy do gości z wszystkich zakątków świata

Od lat współpracujemy z największymi międzynarodowymi portalami rezerwacyjnymi, takimi jak Booking.com czy Travelist.pl. Jako firma zarządzająca siecią apartamentów korzystamy z lepszego pozycjonowania ofert, dlatego jest bardzo prawdopodobne, że klient w pierwszych wynikach wyszukiwania zobaczy właśnie Twój apartament.


Dlaczego jeszcze warto powierzyć nam swój apartament?

Know-how
Sami prowadzimy hotel, dlatego doskonale znamy oczekiwania i zachowania klientów przyjeżdżających na Podhale. Wiemy, czego potrzebuje grupa znajomych, para, klient biznesowy czy rodzina z dziećmi. Wypracowane i sprawdzone mechanizmy obsługi gości wykorzystujemy w zarządzaniu Twoim apartamentem.

Zespół profesjonalistów
Na jak największe obłożenie i zysk Twojego apartamentu pracują osoby  w Dziale Sprzedaży i Dziale Obsługi Klienta. Wspomagają nas specjaliści od marketingu i reklamy, ekipa sprzątająca i techniczna.

Przejrzyste zasady
Podpisujemy umowę najmu apartamentu na czas nieokreślony z minimum 3-miesięcznym wypowiedzeniem. Za obsługę apartamentu pobieramy prowizję w wysokości 25% przychodu. Rozliczamy się do 15 dnia każdego miesiąca: otrzymujesz od nas w terminie przelew na konto oraz raport z zestawieniem wynajmu, przychodów i kosztów.

Dostęp do kalendarza rezerwacji
Przez całą dobę, z dowolnego miejsca na świecie masz możliwość sprawdzenia on-line stanu obłożenia swojego apartamentu.

Baza stałych klientów

Od 7 lat tworzymy bazę stałych klientów. Wielu z nich co roku, a czasem i częściej, wraca do zarządzanych przez nas apartamentów. Czyż jest lepsza rekomendacja?


Chcesz wypocząć w swoim apartamencie?

Nic prostszego. Sprawdź w kalendarzu rezerwacji, czy w wybranym terminie apartament jest wolny, daj nam znać i przyjedź. Wiemy, że na urlopie są przyjemniejsze zajęcia niż sprzątanie, dlatego za dodatkową opłatą (100-150 zł) zapewniamy pełną obsługę: posprzątamy po Twoim pobycie, wypierzemy pościel i ręczniki i przygotujemy wszystko na przyjęcie kolejnych gości. Na tych samych zasadach możesz udostępnić apartament swoim znajomym.

Skontaktuj się z nami

i dowiedz się więcej